Friday 24 November 2017

Dsr Indikator Forex


Trenger Swing Highlow indikator for mt4 Hei Jeg har vært på utkikk etter en god sving highlow indikator som tilstrekkelig indikerer swing høyder og sving nedturer, men dessverre kunne ikke finne noen. Jeg tror Nylig SR vil gjøre jobben (med parametrene sett som vist på skjermbildet), men vær så snill å sjekke at linjene i skjermbildet oppfyller kravet ditt, før du bruker tid på å eksperimentere med det. Parametrene merket med røde piler er de som må settes nøyaktig som vist. Nøkkelen er innstillingen Siktbarhet. Ved quot1,1quot betyr det at det må være 1 lavere høy hver side av det kvalifiserende lyset (høyest høyt). Hvis du for eksempel setter den til quot3,2quot, ville det bety at det må være minst 3 lavere høyder umiddelbart før lyset, og 2 lavere høyder etter det. Du kan sette ClearancePips til antall pips at lysene høye må overstige de nærliggende høyene, for å kvalifisere. For ytterligere informasjon, sjekk Word-dokumentet som er vedlagt post 1 i Nylig SR-tråden. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Ble medlem Jan 2010 Status: Medlem 1.012 Innlegg takk for svaret. Jeg kan se at du legger mye arbeid i dette og id liker å gratulere deg. Men med de innstillingene du anbefalte, hopper det for mange svinger. Og de jeg fremhevet med trendlinjene, er bare svinghøyder. Det hopper også svingløp. Og 2. jeg ville ha ønsket den tredje linjen for å kunne ta HØYEN av svingstangen, men med mindre enn 1p og for indikatoren fortsatt å vise en sving høy. Var det andre forhold jeg trengte å sette fordi i bildet du postet, viste du ikke alle indikatorene. Resten er satt til standard. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Takk for svaret. Jeg kan se at du legger mye arbeid i dette og id liker å gratulere deg. Men med de innstillingene du anbefalte, hopper det for mange svinger. Og de jeg fremhevet med trendlinjene, er bare svinghøyder. Det hopper også svingløp. Og 2. jeg ville ha ønsket den tredje linjen for å kunne ta HØYEN av svingstangen, men med mindre enn 1p og for indikatoren fortsatt å vise en sving høy. Var det andre forhold jeg trengte å sette fordi i bildet du postet, viste du ikke alle indikatorene. Resten. Ser ut som om du har funnet en feil. Når det er flere highslows i samme bånd (nivå), ser det ut til at det plotter en linje for bare venstre side av disse. Jeg vil fikse det når jeg får litt fritid. Uansett, lykke til med søket ditt. Jeg håper at du kan finne et indy som oppfyller alle dine krav. Opphavsretts kopi 2016 TradeEmpowered Hvis du har vært Trade Trade Empowered for en lengre tid, så er du sikkert godt kjent med den utsagnet. Som handelsmenn tar vi hensyn til strukturen fordi det er markedene som forteller oss hva som er viktig, og fordi høy sannsynlighet for handelsmuligheter har en tendens til å sette opp på store strukturnivåer. Men for mange forhandlere kan identifisering av strucutre nivåer være en vanskelig oppgave. Hurtig leksjon: Bruk av DSR Få din kopi i dag Livstidslicens for 197 D ynamic Support amp Resistance Indicator DSR-indikatoren kan brukes i trading Forex, Futures, amp-aksjer. DSR-indikatoren kan identifisere struktur på alle tidsrammer. Amp kan til og med settes opp for å vise strukturnivåer fra flere tidsrammer på ett diagram. DSR kan integreres i både trend fortsetter og countertrend trading modeller. DSR er tilgjengelig på både Ninja Trader 7 og MT4. (Bare Microsoft Windows-versjoner) ldquoLa til venstre. Strukturen forlater clues. rdquo Nå er det et verktøy som vil identifisere disse nøkkelstrukturenivåene for deg. Detaljer om MetaTrader Forex Indikator DSRLfX - Dynamisk støtte og motstandslinjer varierer for varer som sendes fra en internasjonal plassering Selgerne sendes innen 2 dager etter at de har mottatt fjernbetalt betaling - åpnes i et nytt vindu eller en fane. Anslåtte leveringsdatoer - åpnes i et nytt vindu eller en tabulator inkluderer selgerens håndteringstid, opprinnelses postnummer, destinasjonskode og godkjenningstidspunktet, og vil avhenge av fraktservice valgt og kvittering for ryddet betaling - åpnes i et nytt vindu eller en faneblad. Leveringstiden kan variere, spesielt i toppperioder.

No comments:

Post a Comment