Tuesday 21 November 2017

Forex Micro Lot Gjennomgang


Har en mening om US Dollar Handel det FXCM En ledende Forex Broker Hva er Forex Forex er markedet der alle verdens valutaer handler. Forexmarkedet er det største, mest flytende markedet i verden med en gjennomsnittlig daglig handel på over 5,3 trillioner. Det er ingen sentral utveksling som handler i disken. Forex trading gir deg mulighet til å kjøpe og selge valutaer, lik aksjehandel, med unntak av at du kan gjøre det 24 timer i døgnet, fem dager i uken, du har tilgang til marginhandel, og du får eksponering mot internasjonale markeder. FXCM er en ledende valutahandel. Fair og Transparent Execution Siden 1999 har FXCM satt opp for å skape den beste online forex trading erfaring i markedet. Vi ble banebrytende for eksekutjonsmodellen No Dealing Desk forex, som gir konkurransedyktig og gjennomsiktig gjennomføring for våre forhandlere. Prisvinnende kundeservice Med toppled handelsutdanning og kraftige verktøy, veileder vi tusenvis av handelsmenn gjennom valutamarkedet med 247 kundeservice. Oppdag FXCM-fordelen. Gjennomsnittlige spreads: Tidsvektede gjennomsnittlige spreads er avledet fra omsettelige priser på FXCM fra 1. oktober 2016 til 31. desember 2016. Spread tallene er kun til informasjonsformål. FXCM er ikke ansvarlig for feil, forsømmelser eller forsinkelser eller for handlinger som bygger på denne informasjonen. Live Spreads Widget: Dynamiske live spreads er de beste tilgjengelige prisene fra FXCMs No Dealing Desk-utførelse. Når statiske spreads vises, er tallene tidsvektede gjennomsnitt utledet av omsettelige priser på FXCM fra 1. oktober 2016 til 31. desember 2016. Spreadene som vises er tilgjengelige på Standard og Active Trader provisjonsbaserte kontoer. Spreads er variable og er utsatt for forsinkelse. Spread tallene er kun til informasjonsformål. FXCM er ikke ansvarlig for feil, forsømmelser eller forsinkelser, eller for handlinger som bygger på denne informasjonen. Mini-kontoer: Mini-kontoer tilbyr 21 valutapar og standard for å utføre Dealing Desk-utførelse der prisarbitrage-strategier er forbudt. FXCM bestemmer, etter eget skjønn, hva som omfatter en prisarbitrage-strategi. Mini-kontoer tilbyr spreads pluss mark-up-priser. Spreads er variable og er utsatt for forsinkelse. Mini-kontoer som bruker forbudte strategier eller med egenkapital som overstiger 20.000 CCY, kan byttes til No Dealing Desk-utførelse. Se gjennomføringsrisiko. Kundeservice Lanseringsprogramvare Populære plattformer Om FXCM Forex-kontoer Mer Ressurser Høyrisiko Investeringsadvarsel: Valutahandel og - kontrakter for forskjeller på margin har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten er at du kan opprettholde et tap som overstiger dine deponerte midler, og derfor bør du ikke spekulere med kapital som du ikke har råd til å tape. Før du bestemmer deg for å handle med produkter som tilbys av FXCM, bør du nøye vurdere dine mål, økonomiske situasjoner, behov og nivå av erfaring. Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til handel på margin. FXCM gir generelle råd som ikke tar hensyn til dine mål, økonomiske situasjoner eller behov. Innholdet på denne nettsiden må ikke tolkes som personlig rådgivning. FXCM anbefaler at du søker råd fra en egen finansiell rådgiver. Vennligst klikk her for å lese full risiko advarsel. FXCM er en registrert handels - og detaljhandelsforhandler for Futures Commission med Commodity Futures Trading Commission og er medlem av National Futures Association. NFA 0308179 Forex Capital Markets, LLC (FXCM LLC) er et driftsdatterselskap innen FXCM-gruppen av selskaper (samlet FXCM-konsernet). Alle referanser på dette nettstedet til FXCM refererer til FXCM-gruppen. Vær oppmerksom på at informasjonen på denne nettsiden kun er beregnet for detaljhandelskunder, og visse representasjoner heri kan ikke gjelde for Kvalifiserte Kontraktsdeltakere (dvs. institusjonelle kunder) som definert i Retningslinjeloven § 1 (a) (12). Opphavsretts kopi 2017 Forex Capital Markets. Alle rettigheter reservert. 55 Vann St. 50. etasje, New York, NY 10041 USAFXCM Micro-gjennomgang FXCM Micro-gjennomgang Mediocre kundestøtte Fra september 2014 vil FXCM ikke lenger tilby Micro - eller Mini-kontoer. FXCM forblir som en av de mest anerkjente og høyt respekterte Forex meglere i verden, og deres engasjement for sine handelsmenn kommer gjennom i deres topp handelsplattformer og deres lave spreads. Hvis du vil vite mer om Standard-kontoer, kan du lese vår fullstendige FXCM-gjennomgang her. FXCM Micro, en divisjon av, FXCM, en registrert Futures Commission Merchants engasjert i Forex trading og relaterte tjenester, tilbyr Forex forhandlere en løsning på et svært vanlig problem. Mens Forex markedet har over 4 billioner dollar omsettes daglig, har detaljhandelshandlere som nettopp har begynt i Forex trading, ikke mye kapital å investere. Faktisk, å sette bort kapital, bør nye Forex-forhandlere ikke investere store pengesummer i Forex før de har noen erfaring under belter. En nybegynner forexhandler bør forsøke å holde risikoen lav og handle på lav flamme så lenge de har råd til det. Mange Forex meglere krever et minimum innskudd på 500, en sum som er vesentlig for de fleste. Andre meglere går så lavt som 100 minimum, men selv det kan være et høyt antall for noen handelsmenn. FXCM Micro-kontoen gjør det mulig for Forex-forhandlere å begynne sin Forex karriere med et minimum innskudd på 50. Dette betyr at de ikke kan miste mer enn det som følge av handel. I motsetning til FXCM som henvender seg til alle forhandlere samt institusjoner, retter FXCM Micro klart den nye Forex-handleren. FXCM tilbyr nå også muligheten til å handle micro CFDs, og de fleste av de store globale aksjeindeksene er innen rekkevidde av micro trader. Minimale risikostørrelser som tilbys, starter bare 9 cent per pip for australske 200, og krever marginer for det meste under 10. Nettstedet har ulike ressurser for å lære markedet, inkludert webinars, videoer og selvstudier. FXCM Micro-kontoen tilbyr også sine kunder gratis profesjonelle Forex-signaler for å hjelpe dem i sin handel. For de handelsmenn som ønsker å øve før de investerer ekte penger, tilbyr FXCM Micro også en gratis 25.000 demo-konto for handelsmenn for å teste sine strategier og handelsferdigheter. Å åpne en FXCM Micro-konto med et innskudd på 25 vil også gi forhandlerens konkurransedyktige sprekker og FXCMrsquos ingen håndtering av handlekurv. Den eneste tingen som slo meg som litt rar, er at hvis FXCM Micro er en tjeneste som henvender seg til nye handelsfolk, tror du de ville ha den beste kundesupporten, inkludert e-post, telefon, samt sanntidschatt. Dessverre har FXCM Micro kun e-post og forumstøtte, noe som kan være et problem for den nye Forex-handleren. Når det gjelder selve plattformen, er det et nedlastbart program som bare er kompatibelt med PC. For Mac-brukere er det en Java-basert handelsplattform. Siden FXCM Micro er en deling av FXCM, er selskapet registrert og regulert av mange av de mest respekterte reguleringsorganene i verden. FXCM Micro tilbys for tiden gjennom Forex Capital Markets Limited (FXCM UK) for internasjonale kunder, og Forex Capital Markets LLC (FXCM USA) for amerikanske kunder. FXCM UK er regulert av Financial Services Authority (FSA) i Storbritannia. FXCM US er en registrert Futures Commission Merchant (FCM) med Commodity Futures Trading Commission (CFTC) og et Forex Dealer Member (FDM) av National Futures Association (NFA). Deponering og uttak av midler fra FXCM Micro-kontoen din er relativt enkelt med støtte for kredittkort, bankoverføring, papirtjekke og ACH eller EFT. FXCM Holdings, LLC, morselskapet til FXCM UK og FXCM US (FXCM), har over 165.000 omsettelige kontoer fra over 180 land. Fra 30. juni 2010 hadde FXCM over 425 millioner i kundefond og i gjennomsnitt 250 milliarder i handelsvolum på plattformer som tilbys av FXCM. Vi tror at FXCM Micro er en god løsning for nye handelsfolk. Vær oppmerksom på at handel med valuta på margin har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. For tiden, fra juni 2012, har FXCM nå sin egen FXCM app store. FXCM tilbyr noen gratis apps for de som åpner en live-konto. I tillegg til de gratis apps, verdt 225, er det mange andre, noen enten gratis eller rimelig for alle dine handelsbehov. Apper inkluderer blant annet indikatorer og trend locators. Appbutikken er lett tilgjengelig for nedlasting på FXCMs nettsted. Risikoansvarsforklaring: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen i denne nettsiden, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon direkte til megleren. Risikoansvarsforklaring: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen i denne nettsiden, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon med megleren direkte. FXCM Micro Reviews Bare kan ikke tro hvor mange ganger de spiser opp og treffer mitt stopp akkurat og de snap ned igjen. Noen ganger er den slags som en firfirsle smutter sakte opp og plutselig skyter tungen ut og berører stoppet mitt. Jeg liker å spille et lite spill når jeg ser dette skjer, og akkurat når jeg tror at det kommer til å treffe mitt stopp, avbryter jeg, men spissen treffer nøyaktig hvor min stopp var før jeg fjernet den og deretter hodet ned igjen. Jeg har også tenke eller svømme og jeg la merke til at tallene jeg får stoppet ut på FXCM, ikke engang var nådd på TOS-plattformen. Jeg tror virkelig de har programmert sin plattform for å suge deg tørr. - Gjennomgått av lou, 11. juni 2012. Rangering 210 201112 FXCM Micro Anmeldelser 1 mai 2011 - 30 april 2012 Det største problemet med FXCM som jeg vet er at det ikke er en egen konto for sine kunders penger. Det kommer med theies bedriftskonto. Det er teknisk sett ingen handelskorthøyde, men det er på alle måter en handelsdisk i hver transaksjon, ellers ville det ikke være noen handel. Det er bare ikke deres skrivebord. - Gjennomgått av pipster, 24. april 2012. Rangering 810 Stopp jakt, med vilje buggy plattform, kun e-post kundeservice for mikrokontoer. Den siste personen som postet en anmeldelse ligger, 200 dollar åpner deg for en mikrokonto, det er ingen telefon eller live kundeservice med denne kontoen. prisene synkroniseres ikke med andre forex meglere. Kjør 3 forskjellige demoer og se de mystiske pigger. - Vurdert av Jim, 23. desember 2011. Vurdering 110 Jeg fortsetter å lese mye søppel om FXCM Jeg har en live micro acount med dem siden nesten 1 år, og jeg har aldri hatt et problem med dem, støtte er første klasse, selv om du deponerer bare 200 bux de behandler deg med samme respekt som noen som deponerer 100000, jeg har aldri hatt et enkelt re-sitat eller noe annet messaged av plattformer fryser opp, aldri, ingenting de virkelig lar deg handle, som du vil ha jevn nyheter, det er ingen stophunting eller ting som det, jeg fortsetter å lese folk som sier at stoppene deres ble henrettet til snart, dette er trolig fordi de ikke forstår hvordan man skal håndtere spør buddiagrammer, du kjøper på spør og selger ved budet, så hvis du har bud diagram opp og du solgte, ofcource det kommer til å se ut som du blir stoppet ut til snart fordi du er stoppet ut til spørprisen hvis du selger du bør basere dine stopp på spørre diagrammet og hvis du kjøper du bør basere den på budsjettet, mitt forslag er å lære å bruke din tradisjon ng plattform før du begynner å få FXCM til din egen dumhet, er handel ikke lett, det tar mange år å mestre. Jeg planlegger å bruke FXCM lenge, jeg har gjennomgått mange meglere, og det jeg har sett, tror jeg de er de beste der ute. - Vurdert av Chris, 27. november 2011. Vurdering 1010 FXCM er et godt selskap, jeg har ikke vært trading med dem som lenge kjøper mine erfaringer så langt, er klasse A så langt ingen requotes og hva ikke. Det beste med fxcm er at de har Det er en egen handelsstasjon for de som vil ha noe annet enn mt4, og det er plattformen som ser best ut. De fleste anmeldelser på dette selskapet er dårlige, og det er synd, det virker som jo større brookeriet, jo mer dårlige anmeldelser får de. er bare fordi de store selskapene som forexfxcm tiltrekker seg mange nye handelsfolk, de mister alle pengene der på vegne av det og kaller brooker. Bottom line går med FXCM. - Anmeldt av Sonny, 6. oktober 2011. Vurdering 1010 201011 FXCM Micro Anmeldelser 1 mai 2010 - 30 april 2011 Dens HELL hvis du vil lukke kontoen med FXCM. 1. Deres forsinkelsestaktikk blir 1010. 2. Alle slags grunner til å be deg om å gjenta prosessen med tilbaketrekking av fondet. 3. Pass på at du aldri endrer adressen din eller e-postadressen eller telefonen din. Ellers kan du ikke få pengene dine ut. Jeg prøvde å gjøre det på nettet, og jeg ble fortalt at passordet mitt inneholder symboler (men jeg har ikke noe problem å vurdere kontoen) så det vil ikke gjøre. Jeg prøvde å endre passordet, og det ville ikke tillate meg. Jeg fakser utmeldingsskjemaet, FXCM reagerte aldri. Jeg deretter vedlagt skjemaet ved hjelp av e-post, det var ikke noe svar heller. (En måned har gått.) - Anmeldt av Lavender. 21. februar 2011. Vurdering 110 Jeg tar tilbake alt dårlig jeg noensinne har sagt eller tenkt på FXCM hvis denne handelen fortsetter å gå meg :) Jeg blir sur og jeg ringer noensinne navn. Jeg vet ikke hvorfor i alle disse årene kan FXCM ikke få alt til å fungere ute der, så jeg tror det kommer ned til pengehåndtering. Etter å ha blitt spiket ut av handel, etter handel, etter handel begynte jeg å bruke mindre masse størrelser. Jeg gjør ikke så mye fortjeneste, men jeg overlever toppene og flate ganger som alltid ser ut til å skje like etter at jeg har inngått handlerne mine (selv om det sjelden skjer når jeg handler demo-akser). Det gjør meg alltid ... Hmmmmm hva skjer her med denne plattformen, men hva enn. - Anmeldt av greg123, 30. november 2010. Vurdering 410 Dette er den verste megleren jeg noen gang kommer over. Jeg hadde et stopp tapt og en re-oppsett på samme tidspunkt etter at mitt stopp var tapt, ble det gikk 20 pips under og min gjenoppføring ble ikke aktivert de er (()) du kan legge til et ord i braketten for meg. etter at jeg klager bittert, skriver de meg og sier at spørprisen var grunnen til at den ikke aktiverte, jeg vil aldri handle med FXCM mikro. Jeg har ikke åpnet den plattformen siden, og jeg tror aldri jeg vil. Det er vurdert av opprørt 10. november 2010. Vurdering 110 Guys - vær så snill, ikke klandre FXCM for alle dine egne feil - jeg har startet med fxcm micro - med 100 og jeg mistet alt og da deponerte jeg 1000 flere og nå har jeg 2 balanse på kontoen min - jeg vet at det var min feil - og jeg vet ikke om å handle - jeg skylder ikke fxcm - fordi de ikke viser forexgrafen alene - sin kommando graf for hele firmaet over hele verden - de kan ikke endre - det har du tvil om å åpne en konto i etoro eller noe annet og sammenligne begge grafene er klart og riktig. så her viser det oss - vi gjør feil i handelstiden. prøv å lære og handle - det er ikke et spill du spiller online - det er hardt tjene penger. fullt hjernearbeid. Jeg m tenker å sette mer 1000 og starte full tid handel fra neste uke. FXCM-plattformen er den beste arbeidsplattformen jeg noensinne har sett - men du tar alltid feil på plattformen til FXCM. Først må du sjekke Internett-tilkoblingshastighetens gutta - fordi du må ha minst 1 Mbps reset og sendt tilkoblingshastighet som hjelper deg å lukke Handelen i samme pip du klikker for å lukke. fordi når du klikker - det må nå serveren sin og få svar fra serveren til å lukke så nærmer den seg - så i denne tiden vil din online pip komme ned eller gå opp. det er det som skjer med dere alle. sin netthandel - husk - ikke på linje. så vær online med en god internettforbindelse. fordi - først hadde jeg også det samme problemet - da har jeg endret seg til rask internettpakke - nå når jeg klikker på pipen i nærheten av samme sek. - Gjennomgått av VNS, 3. august 2010. Vurdering 1010 Det var ingen støtte for Micro real-kontoer. De hevdet det, men de ville ikke svare på e-post og glemme telefonen. De hadde bare tid til Standard-kontoinnehavere. - Gjennomgått av Ed, 29. juli 2010. Vurdering 210 Får margin kall etter 4 drawdown. Min konto er 25. Hvem ville forvente for dem å bare stjele penger sånn. Beste råd fra meg. du har andre alternativer. Vennligst les omtale av andre meglere. - Omtaler av FXhunter, 17. juli 2010. Rangering 110 Bruk aldri denne hvis du jobber med MT4. Vil miste pengene dine Svindel. - Omtaler av animassen, 19. juni 2010. Rangering 110 Stor megler, gode sprer, god utførelse. God avslutning. - Omtaler av DAVEDFOX, 7. juni 2010. Vurdering 910 200910 FXCM Micro Anmeldelser 1 mai 2009 - 30 april 2010 Jeg elsker Fxcm micro. De forklarer eksplisitt hvorfor kundeservicen er topp for mikrokontoer. Jeg klarer meg veldig bra. Jeg handlet fra 300 til 2150 på en måned og deretter fra 2150 til 12700 den påfølgende måneden. Jeg har ikke et problem med fxcm mikro. - Vurdert av nojob, 18. april 2010. Vurdering 810 Jeg kan ikke tro hva en stor megler hvordan dette gir spred i majors på 2,5 pips og sannsynligvis mer av 3. Jeg ser ikke fordeler med å handle med FXCM for nå. - Vurdert av fxismylife, 22. mars 2010. Vurdering 410 Når du begynner å tjene penger med dem, sier farvel til dine hardt opptjente penger. De bryr seg ikke om mikrokunder som live chat og telefonstøtte er bare for standardkontoer. wow. Verste kundeservice jeg har opplevd i en forex megler. Ikke stol denne bucket butikken. Trodde de kunne ha endret seg, men det er fortsatt den samme galskapen vi alle vet og elsker. - Anmeldt av Pips, 6. februar 2010. Vurdering 110 FXCM samler interesse på rulle over tid, men de betaler ikke det. I en markedsplass låser pulten deg ut av å ta en posisjon, slik at penger går tapt der. 6 ganger Ive blitt lukket ut av hva som ville vært lønnsomme handler med mystiske marginsamtaler, selv om jeg ikke var der i nærheten av et lovlig marginalnummer. FXCM-ansatte er tyver og vil rane deg blind. - Omtalt av Sean Coast, 28. januar 2010. Vurdering 110 Når det virker bra. Problemet med fxcm er deres veldig fryktelige kundeservice og hyppige utbrudd. Hvis du snakker med 4 eller 5 forskjellige kundeservicefolk for uansett problem eller spørsmål, får du 5 eller 6 forskjellige historier. De synes å være clueless, og det virker som om de virkelig ikke bryr seg mindre hva kunden tenker. Ikke bra. Forvent aldri et greit svar på dine spørsmål. Kanskje de ansetter idioter for å høres høflig på telefonen, men resultatet er at de virker som løgnere og jukser. - Anmeldt av nyhitrader, 23. januar 2010. Vurdering 510 Helt ok. Tap penger på en gang på grunn av systemfeil, tilbakebetalt de tilbake hele beløpet. Bare ønsket at de brukte MT4 for mikro.

No comments:

Post a Comment